Pomoc

Co to jest wydruk własny ?
Wydruk własny to bilet dostarczany w formie elektronicznej.
Jego główną zaletą jest możliwość otrzymania swojego biletu natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (o ile na stronie sprzedaży nie jest napisane inaczej). Bilet należy wydrukować samodzielnie na drukarce.
Dowód wpłaty, faktura, faktura proforma oraz potwierdzenie zamówienia NIE SĄ częścią biletu i NIE UPRAWNIAJĄ do wejścia na stadion lub inne wydarzenie!
Jak otrzymam bilet do wydruku ?
Ze względu na możliwość kradzieży oraz uzyskania dostępu do danych osobowych bilety do wydruku własnego NIE BĘDĄ wysyłane na skrzynkę e-mail !!!
Bilety drukuje się po wejściu w 'Moje konto' -> 'Zamówienia' i kliknięciu w rezerwację z której ma być drukowany bilet. Tam znajduje się przycisk do drukowania biletów.
UWAGA: Na wybrane wydarzenia np. mecze piłkarskie wydruk własny biletu udostępniany jest od wyznaczonego terminu, a nie po zaksięgowaniu wpłaty. O terminie możliwości wydruku własnego decyduje organizator wydarzenia.
Przycisk drukuj nie działa, co robić ?
Jeżeli przycisk 'Drukuj' na stronie KupBilet.pl nie działa prawidłowo tj. nie wyświetla biletu, który można by wydrukować to należy:
  • zainstalować program do przeglądania plików PDF np. Adobe Reader,
  • zamiast przycisku 'Drukuj' kliknąć link 'zapisz...' i zapisać bilet na dysku komputera,
  • otworzyć bilet z dysku komputera i wydrukować
Czy bilet jest do mnie dostarczany ?
W przypadku wyboru wydruku własnego jako sposobu dystrybucji KupBilet nie wysyła do użytkownika biletów w postaci materialnej, tym samym dystrybucję biletów w formie wydruku własnego uznaje się za dokonaną w momencie zmiany statusu rezerwacji na ZAPŁACONA (WYDRUK WŁASNY), niezależnie od tego czy użytkownik fizycznie wydrukował udostępniony bilet. Zaniechanie wydrukowania biletu dostarczonego w ten sposób nie jest podstawą do reklamacji.
Czy na pewno zostanę wpuszczony na stadion z takim biletem ?
Samodzielnie wydrukowane bilety są pełnowartościowymi biletami i uprawniają do wejścia na imprezę. Inne bilety nie będą wysłane, a wydrukowanych NIGDZIE się nie wymienia.
Jak wygląda poprawnie wydrukowany bilet ?
Bilety należy wydrukować na białej kartce formatu A4 (prosimy nie drukować biletów na kolorowych papierach ozdobnych ani też innych nośnikach takich jak folie, papiery satynowe, czerpane i inne, które mogą zakłócić sprawdzenie kodu kreskowego przez laser sprawdzarki!)
Cała kartka jest biletem.
Nie ma znaczenia czy wydruk jest kolorowy czy czarno-biały. Jednak należy zwrócić uwagę, czy przy wydruku szczególnie w kolorze nie powstały cienie na kodzie kreskowym, gdyż taki kod może nie być czytelny dla czytnika.
Proszę sprawdzić czy jest na nich wydrukowany kod kreskowy. Bilet bez kodu kreskowego NIE uprawnia do wejścia na imprezę.
Bilet musi zawierać kupon kontrolny w co najmniej jednym rogu.
Zamiast kodu kreskowego drukują się "jakieś znaczki" !
W takim przypadku należy przeprowadzić czynności wg. opisu postępowania gdy nie działa przycisk 'Drukuj'. Jeżeli to nie rozwiąże problemu należy natychmiast powiadomić o problemie pracowników firmy KupBilet.pl przez:
Czy mogę wyciąć niepotrzebne mi elementy biletu ?
NIE !
Cała kartka formatu A4 jest biletem.
Bilet z wyciętymi elementami jest NIEWAŻNY i nie uprawnia do wejścia na imprezę.
Czy mogę zagiąć bilet by zajmował mniej miejsca ?
Tak.
Należy jednak pamiętać by nie uszkodzić kodu kreskowego, więc NIE WOLNO zaginać biletu na kodzie kreskowym.
Zgubiłem bilet, czy mogę wydrukować go drugi raz ?
Tak.
Bilet w postaci elektronicznej można wydrukować więcej niż jeden raz. Nie jest istotny napis w rezerwacji "Wydrukowano" - można w razie takiej potrzeby wydrukować bilet ponownie.
Należy jednak pamiętać że każdy wydrukowany bilet jest taki sam i pozwoli wejść na imprezę tylko jeden raz lub można go użyć tylko jeden raz - na dany bilet osoba zostanie wpuszczona na imprezę tylko JEDEN RAZ !
Firma KupBilet.pl nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie komuś swojego biletu, co może skutkować jego zużyciem i brakiem możliwości wejścia na imprezę.

Nabywca przekazując bilet innej osobie, ponosi odpowiedzialność za możliwość uczestniczenia tej osoby w imprezie oraz za ważność przekazanego biletu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminami.
Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest TICKETING SYSTEM Sp. z o.o.
z siedzibą w Bytomiu przy ul. Bernardyńskiej 1, KRS 0000402436, NIP 6263006457, REGON 242784072.

COPYRIGHT 2011-2020. Znaki towarowe TickEventum, KupBilet.pl i EprintON są zarządzane przez FINCERTO Sp. z o.o. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł;
KRS nr 0000159398 (Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach);