KONTAKT


 
 
  1. W razie pytań i wątpliwości zapraszamy do zapoznania się z podpowiedziami w menu Pomoc
  2. Jeśli podpowiedzi w menu Pomoc nie rozwiązały problemu, zachęcamy do skontaktowania się z naszym ELEKTRONICZNYM KONSULTANTEM
    Przed wysłaniem kolejnego zapytania należy: sprawdzić pocztę, swoje konto w KupBilet i odpowiedzi Elektronicznego Konsultanta ponieważ zapytanie można się już okazać nieaktualne.
  3. Jeżeli problem w dalszym ciągu pozostaje nierozwiązany, zapraszamy do skorzystania z naszej infolinii.

    Przed wykonaniem telefonu należy sprawdzić pocztę, swoje konto w KupBilet i odpowiedzi Elektronicznego Konsultanta ponieważ zapytanie można się już okazać nieaktualne.


    Infolinia pod numerem +48 32 32 31 000.
    Opłata jak za połączenie lokalne, zgodnie z cennikiem operatora.
    Konsultanci dostępni są w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 10:00-16:00
    W dni wolne oraz w dni robocze w godzinach 16:00-10:00 działa infolinia automatyczna.
    Uwaga, podczas połączenia z infolinią pod numerem +48 32 32 31 000 z przyczyn technicznych, od nas niezależnych, po 30 minutach, tryb oczekiwania przekształca się w tryb zwykłego oczekiwania na połączenie. Twoje miejsce w kolejce zostaje zachowane, wciąż można oczekiwać na połączenie.

Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest TICKETING SYSTEM Sp. z o.o.
z siedzibą w Bytomiu przy ul. Bernardyńskiej 1, KRS 0000402436, NIP 6263006457, REGON 242784072.

COPYRIGHT 2011-2020. Znaki towarowe TickEventum, KupBilet.pl i EprintON są zarządzane przez FINCERTO Sp. z o.o. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł;
KRS nr 0000159398 (Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach);
  • Logotyp Mihiderka
  • Logotyp TickEventum
  • Logotyp Printimus
  • nosmog.rent
  • pro-ev.pl
  • Logotyp Printimus Pinball
  • Logotyp Facebook
  • Logotyp Przelewy24